Hotelu dla psów Kudłata Banda
Dla wspólnego dobra przebywających tam ludzi i zwierząt, właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu.
Postanowienia:
- Hotel zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu, właściciel zobowiązany jest udzielić pracownikowi Hotelu wywiadu, dotyczącego każdego pozostawionego zwierzęcia, o treści określonej w dokumencie o nazwie „Formularz zgłoszenia pobytu”
- Właściciel zobowiązuje się udzielić prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę Hotelu.
- Podpisany przez właściciela i pracownika formularz zgłoszeniowy jest dowodem zawarcia umowy na świadczenie przez hotel określonych tam usług dla opisanego zwierzęcia na zasadach zawartych w niniejszym regulaminie.
- Formularz zgłoszeniowy zostaje sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
- Opłata za pobyt i usługi określone w formularzu pobierana jest z góry.
- Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
– agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt;
– chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt;
– w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia;
– w rui, z cieczką itp.;
– bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw kleszczom.
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyn.
- Właściciel zobowiązuje się okazać książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia o aktualności szczepień.
- Hotel zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, a akcesoria dostarczone przez właściciela pozostały w dobrym stanie. Jednak właściciel rozumie, że:
– zwierzęta mogą bawić się na tyle intensywnie, że w trakcie zabaw mogą ulec zranieniom i nie będzie wnosić pretensji związanych z tego typu urazami
– zwierzę pozostawione poza domem może doznawać silnego stresu, w wyniku którego może niszczyć elementy wyposażenia Hotelu Kudłata Banda i właściciel zobowiązuje się pokryć koszty zniszczeń
– silny stres zwierzęcia związany z nową sytuacją może przyczynić się do choroby lub zejścia zwierzęcia
– przedmioty, a w szczególności zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zgubieniu i nie będzie wnosić pretensji związanych z tego typu przypadkami.
- Właściciel przyjmuje także, że odpowiedzialność (również finansowa) za krzywdy wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom lub ludziom spoczywa na nim.
- Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania.
- W trosce o zdrowie naszych gości stosuję zasadę karmienia zwierząt pożywieniem dostarczonym przez właściciela. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest zaopatrzyć zwierzę w karmę dla swojego zwierzęcia lub szczegółowe wskazówki, dotyczące rodzaju jedzenia, jakie hotel ma dostarczyć i serwować zwierzęciu.
- Jeśli właściciel nie zapewni karmy dla swojego zwierzęcia, Hotel naliczy dodatkową opłatę w wysokości 10zł za każdy posiłek. W takim przypadku właściciel oświadcza, że:
– akceptuje dodatkowe koszty i zobowiązuje się je pokryć;
– rozumie, iż zmiana karmy może wywołać dolegliwości żołądkowe zwierzęcia i nie będzie wnosił pretensji do Hotelu jeśli one wystąpią.
- Pobyt zwierzęcia w hotelu może zostać przedłużony po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela i tylko za zgodą Hotelu.
- Za przedłużenie pobytu zwierzęcia Hotel pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku.
- Opłatę za przedłużenie pobytu, po potwierdzeniu jej wysokości, należy wnieść do 2 dni roboczych po upływie zakontraktowanego wcześniej końca terminu pobytu, jednak nie później niż przed opuszczeniem przez zwierzę Hotelu.
- W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym w formularzu terminie oraz:
– będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w Hotelu usługi;
– nie skontaktuje się z Hotelu w terminie 4 dni roboczych od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji;
– nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od pracowników Hotelu pod numerem telefonu, który podał w formularzu zgłoszeniowym;
– lub poda w formularzu zgłoszeniowym fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji
to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21 sierpnia 1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art.6 ust. 1 i ust. 2 pkt.11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3), i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywołanej ustawy.
19. Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie.
20. W przypadku skrócenia czasu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
21. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 133 poz. 883 z późn. zm.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami które zamówił w Hotelu.